Gebouw & plein

Montessori Schiedam gebruikt hoofdzakelijk het gebouw aan de Antonie Muysstraat 2 in Schiedam.

In dit gebouw bevinden zich:

Het (afgesloten) ‘groene’ plein aan de achterzijde van dit gebouw is in de zomer van 2015 op initiatief van betrokken ouders en met financiële steun van fondsen, gemeente en bedrijven opnieuw ingericht. Het plein biedt tal aan mogelijkheden voor kinderen om zich in een ‘natuurlijke’ omgeving  in te spannen en zich te ontspannen. Ook wordt deze buitenruimte gebruikt voor ontdek- en onderzoeksactiviteiten en voor andere doeleinden.

Op loopafstand, in het wijkcentrum “De Erker” aan de Jan van Avennesstraat, bevinden zich:

Ook op loopafstand, in het “KiVEVa- gebouw” aan de Westfrankelandsestraat 124 bevindt zich een tweede vestiging van buitenschoolse opvang ZiezoKids

school montesorie
Bekijk hier al het nieuws